چربی گیر پلی اتیلن

۲۶ بازديد

چربی گیر برای کافه ها و رستوران ها:

چربی گیر رستورانی برای کافه ها و رستوران ها مورد نیاز همه صاحبان موسسات پذیرایی است، آنها اغلب با وضعیتی مواجه می شوند که فاضلاب مسدود می شود و از کار می افتد. دلیل این امر چربی است که از آشپزخانه با فاضلاب می آید. روی دیواره لوله ها جمع می شود و باعث خوردگی و یا حتی انسداد لوله های فاضلاب و نشت فاضلاب و تصاعد و انتشار بوی نامطلوب فاضلاب می شود. علاوه بر این، چربی با ایجاد آلودگی آب های سطحی به محیط زیست آسیب می رساند. برای جلوگیری از این فرآیندهای منفی، ظروف ویژه ای در زیر سینک تحت عنوان چربی گیر نصب می شود - چربی گیر برای کافه ها و رستوران ها، یک غذاخوری یکی از الزامات کسب مجوز می باشد.

اصل عملکرد دستگاه های چربی گیر برای کافه ها و رستوران ها:

زهکش ها وارد محفظه مرکزی چربی گیر می شوند. در آن، تحت تأثیر گرانش، بصورت کسری از هم جدا می شود. چربی سبک تر از آب است، بنابراین در سطح آب  و پساب تجمع می یابد. از سوی دیگر، ذرات سنگین‌تر از آب در ته مخزن نشست می‌شوند. آب تصفیه شده وارد محفظه دوم و سپس سومین محفظه می شود که در آن عملیات پس از تصفیه انجام می شود. چربی و رسوبات دوره ای انباشته شده با نرخ تجمیع متناسب با مشخصات فنی دستگاه در فواصل زمانی معین حذف و دفع می شوند.

ساختار چربی گیر رستورانی:

چربی گیر برای کافه ها و رستوران ها مخازن آب بندی شده ای هستند که از پلی اتیلن کم فشار ساخته شده اند. داخل آن با پارتیشن تقسیم شده است. در قسمت میانی، مخزن دارای یک محفظه ذخیره سازی است که فرآیند فیزیکی و مکانیکی جداسازی چربی در آن انجام می شود. دستگاه دارای درپوش لاستیکی است که از پخش  و انتشار بوهای نامطبوع جلوگیری می کند.

چربی گیر دارای محفظه ای است که با قالب گیری چرخشی از پلاستیک ساخته شده است که با هزینه کم تولید می شود. این فناوری است که سبکی و استحکام سازه را تضمین می کند. بسته به عملکرد، ضخامت دیواره مخزن از 8 تا 24 میلی متر متغیر است.

مزایای چربی گیر پلی اتیلن برای کافه ها و رستوران ها:


فیلتراسیون چربی تا 86.7٪.

فیلتراسیون ذرات معلق تا 98.06 درصد.

چربی گیر با صرفه جویی در تعمیر کلکتورهای فاضلاب به سرعت هزینه خود را می پردازد.

دچار خوردگی نمی شود، نشتی ندارد و بوی نامطبوع منتشر نمی کند.

عمر مفید تا 50 سال برای چربی گیر پلی اتیلن در نظر گرفته می شود- هیچ قطعه متحرکی در مخزن وجود ندارد، بنابراین چیزی برای شکستن وجود ندارد.

نصب ساده - چربی گیر پلی اتیلن رستورانی بدون کمک متخصصان نصب می شود.

قیمت مقرون به صرفه - حتی یک موسسه با بودجه محدود می تواند یک دستگاه خریداری کند.

سهولت نگهداری - چربی گیر پلی اتیلن نیازی به نگهداری یا تمیز کردن منظم ندارد. مداخله فقط گاهی اوقات برای حذف زباله های انباشته شده با پمپ ضروری است.

دامنه کاربرد چربی گیر پلی اتیلن:

خانواده.

موسسات پذیرایی ( کافه ها، رستوران ها، غذاخوری ها ).

شرکت های صنایع غذایی (کارخانه های کره، گوشت، مغازه های لبنی).

تله چربی برای کافه ها و رستوران ها به طور یکسان با چربی های گیاهی و حیوانی مقابله می کند. به ویژه توصیه می شود چنین سیستمی را در غذاخوری ها نصب کنید چرا که عملکرد پایدار سیستم فاضلاب را تضمین می کند که برای رعایت استانداردهای بهداشتی و بهداشتی بسیار مهم است.

نحوه نصب چربی گیر پلی اتیلن در آشپزخانه:

برای نصب دستگاه باید فضای زیر سینک یا نزدیک آن را اندازه گیری و آماده کرد. در مرحله بعد، زانوها، لوله ها و راه راه ها انتخاب می شوند که مربوط به قطر نازل های چربی گیر است. مهم است که همه اتصالات محکم باشند. بدنه دستگاه نیازی به ثابت شدن روی زمین یا دیوار ندارد و در صورت لزوم می توان آن را جدا کرد و به مکان دیگری منتقل کرد. انتخاب چربی گیر مناسب با قدرت مناسب بسیار مهم است. اگر مخزن خیلی کوچک باشد، چربی زمانی برای تمیز کردن نخواهد داشت و به جریان آب در فاضلاب ادامه می‌دهد. همچنین توصیه نمی شود یک تله چربی خیلی بزرگ بخرید چرا که این یک خرج اضافی برای کاربران خواهد بود.

انواع چربی گیر:

چربی گیرها از نظر حجم و بر این اساس عملکرد متفاوت هستند. دستگاه های خانگی توانایی پردازش 0.1 تا 5 لیتر در ثانیه را دارند، دستگاه های صنعتی حتی نرخ های بالاتری دارند. برخی از مدل ها مجهز به نشانگر سینی سرریز هستند. این راحت است و نیازی نیست محاسبه کنید که تقریباً چه زمانی باید تجهیزات را تمیز کنید. بنابراین، چربی گیر برای کافه ها و رستوران ها دارای  طراحی ساده، اما دستگاه های بسیار موثر هستند. نصب چنین سیستم هایی دردسر راه اندازی شما را تا حد زیادی کاهش می دهد و عمر فاضلاب شما را افزایش می دهد. این یک سرمایه گذاری سودآور برای یک خانه، کافه، غذاخوری و تجارت مواد غذایی است که نه تنها در تلاش و هزینه صرفه جویی می کند، بلکه باعث بهبود محیط زیست نیز می شود.

چربی گیر برای سالن غذاخوری:

چربی گیر برای اتاق غذاخوری چه باید باشد؟ قدرتمند، کارآمد و همیشه بادوام.

 هر روز جریان های بزرگی از آب از این دستگاه عبور می کند و درصد چربی در چنین مایعی بسیار بالاست. شرکت تولیدی پایپ گستر چربی گیرهایی با بالاترین کیفیت را با قیمت بسیار مناسب ارائه می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر، دریافت کمک در انتخاب و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

ویژگی های چربی گیر برای سالن غذاخوری:

در سفره خانه ها باید دستگاه چربی گیر نصب شود. این فقط یک الزام مقامات نظارتی نیست، بلکه صرفه جویی معقولی در زمان و تلاش است. در سفره خانه ها، بر خلاف آشپزخانه های خانگی، حجم ظروف آماده به سادگی بسیار زیاد است. بنابراین، مقدار زیادی چربی از زهکشی خارج می شود. توده های چربی یک ویژگی خطرناک دارند: تحت تأثیر دمای گرم ذوب می شوند و سیال می شوند و برعکس تحت تأثیر دمای پایین یخ می زنند. بنابراین هنگامی که آب گرم تخلیه می شود، چربی ذوب می شود، نرم و پلاستیک می شود، به عمق لوله فاضلاب رفته و در آنجا باقی می ماند و هنگامی که جریان آب گرم قطع شود یا آب سرد وارد شود، چربی جامد می شود. تکرار چندین بار این روش ها باعث می شود:

گرفتگی فاضلاب؛

کاهش توان لوله؛

کاهش عمر عملیاتی سیستم؛

خرابی کامل کلیه سیستم های فاضلاب

و این ناگفته نماند که تخلیه فاضلاب تصفیه نشده اکیداً ممنوع است.

بنابراین، صاحبان سالنهای غذاخوری دو راه دارند:

 یا بدون جداکننده کار کنند و سپس زمان و هزینه خود را صرف جریمه، تمیز کردن و تعویض بخشی از خطوط لوله و فاضلاب کنند، یا به سادگی یک دستگاه چربی گیر بخرند .

دستگاه چربی گیر چگونه کار می کند؟

اصل کار این دستگاه ساده است. در ابتدا آب آلوده از طریق لوله ورودی وارد چربی گیر می شود. در محفظه داخلی است که چربی ها ته نشین شده و تمیز می شوند. داخل دستگاه چربی گیر توسط پارتیشن به چند محفظه تقسیم می شود. هر کدام از آنها هدف خاص خود را دارند، اما هدف نهایی همه محفظه ها یکی است:

 جداسازی آب تمیز و ذرات چربی.

 جداسازی با تفاوت جرم امکان‌پذیر می‌شود:

چربی‌های سبک‌تر بالا می‌آیند و لایه‌ای را تشکیل می‌دهند، در حالی که آب تصفیه‌شده سنگین در پایین باقی می‌ماند و توسط گرانش به محفظه بعدی جریان می‌یابد. بنابراین، نه تنها از چربی های آلوده، بلکه از سرباره های مختلف، ذرات ماسه، سیلت و روغن نیز پاک می شود. هنگامی که هیچ ماده مضر برای سیستم فاضلاب در مایع باقی نمی ماند، آن را به خط لوله تغذیه می کند و آلاینده های انباشته شده به مرور زمان حذف می شوند (این نیاز توسط خود چربی گیر علامت داده می شود). در مدل های بدون تایمر، کار تمیز کردن باید طبق برنامه انجام شود.

چربی گیرهای شرکت ما از مواد شیمیایی بی اثر ساخته شده اند. این بدان معنی است که دیواره های تجهیزات با چربی ها، روغن ها و سرباره های موجود در آب واکنش نشان نمی دهند.

این تجهیزات نظافت را در بالاترین سطح انجام می دهند. پیشرفت تا 99.9 درصد از آلاینده ها را از فاضلاب حذف می کند. با مقامات کنترل کننده مشکلی نخواهید داشت. آب عرضه شده برای تخلیه همیشه پاک و ایمن برای محیط زیست خواهد بود. ما محصولات با کیفیت بالا را با قیمت های مقرون به صرفه ارائه می دهیم. شرکت پایپ گستر خود مخازن چربی گیر و  سپتیک را تولید  و می فروشد، بنابراین درصدی از دستمزد به واسطه ها حذف می شود. در اینجا می توانید محصول مورد نیاز خود را خریداری کرده و تحویل آن را به هر مرکز در ایران  سفارش دهید و صنعتگران مجرب ما کار نصب را انجام داده و ضمانت نامه صادر می کنند. ما همچنین خدمات گارانتی و پس از گارانتی را ارائه می دهیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با مخزن سپتیک و چربی گیر به وب سایت پایپ گستر مراجعه نمایید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد