منهول

۳۰ بازديد

تولید منهول پلی اتیلن :

منهول پلی اتیلن  جایگزینی مناسب برای منهول بتنی کلاسیک، بیش از 50 سال است که خود را در خطوط  تامین آب آشامیدنی ثابت کرده است. عمر طولانی و هزینه های نگهداری بسیار کاهش می یابد. سود کوتاه مدت هزینه با صرفه جویی طولانی مدت یکی از چندین مزیته بکارگیر ی منهول پلی اتیلن در خطوط زیرزمین می باشد. پیش ساخته شدن منهول پلی اتیلن در کارخانه زمان ساخت و ساز در محل را کاهش می دهد و سبک بودن منهول پلی اتیلن  همچنین امکان استفاده از آنها را در زمین های غیر قابل دسترسی بسیار دشوار می دهد.

استفاده از منهول پلی اتیلن برای آب آشامیدنی، بدون حلال، بی مزه و مقاوم در برابر خوردگی توصیه می شود.

ما در کارخانه منهول پلی اتیلن پیش ساخته خود در تهران ، سازه های منهول را برای تامین آب آشامیدنی به طور جداگانه برنامه ریزی و تولید می کنیم. مطابق با نیازهای مربوطه تامین کننده آب و مطابق با قوانین شناخته شدهDVGWوDIN 2000و 2001، ما چاه جمع آوری چشمه و اتصالات چاه یا پیش چاه و مخازن آب قابل شرب در قطرهای بین 1000 و 1000 را تولید می کنیم. خط تولید گروه صنعتی پایپ گستر انواع منهول ، لوله و مخازن را تا طول 20 متر طراحی و تولید می کند. منهول های  بلندتر در محل پروژه توسط جوشکاران مشهور ما مونتاژ می شوند. از آنجایی که ما فقط تولید کننده و تامین کننده سازه های منهول پلی اتیلن نیستیم، می توانیم در صورت تمایل، نصب کامل شامل مهندسی عمران و ساخت خط لوله را از یک منبع واحد و روزانه انجام دهیم. با ساخت منهول ها به این روش، از ابتدا راه حل های دقیقی را در تولید گنجانده ایم. با شروع برنامه ریزی، از طریق ساخت و ساز و تحویل و همچنین نصب حرفه ای، شما به عنوان یک ارائه دهنده خدمات کامل، پشتیبانی مناسب برای پروژه خود را از ما دریافت خواهید کرد. ما همچنین خوشحال خواهیم شد که در محل به شما مشاوره داده و راه حل مناسب برای نیازهای شما را به شما ارائه دهیم.

لوله پلی اتیلن چگالی بالا بعنوان منهول :

محصولات جدید و نوآوری های کاربردی برای پیمانکاران پلاستیک شامل لوله های پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) به عنوان منهول است - یک لوله پلی اتیلن با چگالی بالا بصورت عمودی با قطر خارجی 1 متر  بعنوان منهول مورد استفاده قرار می گیرد. البته که باید بر روی بدنه این لوله ساختار منهول اعم از ورودی و خروجی و نردبان دسترسی و غیره را پیاده نمود.

محصول جدید، همراه با نوآوری‌های جدید در مصرف نهایی، پیشرفت‌ها را در تمام فرآیندهای تولید پلاستیک به پیش می‌برد و به تولیدکنندگان کمک می‌کند تا یک شبکه ایمنی برای تجارت خود در یک دوره بیش از 15 تا 20 سال ایجاد کنند. . این تولیدکنندگان این توانایی را خواهند داشت که از یک استفاده نهایی به استفاده دیگر تغییر کنند، که به افزایش قیمت فروش محصول نهایی کمک می‌کند و در نتیجه سود خالص بالاتر و دوره بازپرداخت کوتاه‌تر نسبت به تجارت موجود را به همراه خواهد داشت. همچنین به تولیدکنندگان کمک می‌کند تا محصولات نهایی را برای استفاده نهایی جدید بدون سرمایه‌گذاری در کارخانه یا ماشین‌آلات، و همچنین سرمایه‌گذاری هنگفت در ارائه محصولات با نوآوری‌های جدید به بازار ایجاد کنند.

لوله هایHDPE(قطر خارجی 1 متر) به عنوان منهول دارای پوشش های بسیار ایمن هستند که از بروز حوادث با درب های ایمنی پلاستیکی جلوگیری می کند. علاوه بر این، سرقت دریچه های پلی اتیلن با ارزش فروش مجدد بسیار پایین غیر عملی می باشد. بعبارتی دیگر دریچه های منهول پلی اتیلن قابلیت بازیابی و سرقت و فروش ندارند. منهول های پلاستیکی ساخته شده از لوله هایHDPEبا قطر خارجی 900 میلی متر یا قطر خارجی 1 متر قابل استفاده است که عمر مفید بسیار بالایی دارند و یکی از طولانی ترین محصولات خواهند بود. پلیمرها به دلیل ماهیت طولانی مدتشان که طول عمری بین 50 تا 100 سال دارند، مانند لوله هایHDPEدر زمره بهترین مواد قرار می گیرند.

فاضلاب معمولی شامل یک سیستم بسته از لوله‌ها، منهول‌ها و ایستگاه‌های پمپاژ (در مناطق مسطح) است که فاضلاب خانگی و سایر فاضلاب‌ها را به یک تصفیه‌خانه دفع یا تصفیه می‌رساند (

حداقل ضخامت دیواره منهول 1000 میلی متر و قطر آن 25.8 میلی متر است. وزن آن 76.3 کیلوگرم در هر تن است. هیچ قانون استانداردی برای منهول ها در خط فاضلاب وجود ندارد. فاصله بین دو منهول به طور کلی 12 متر است. منهول های اضافی در تمام تقاطع ها در نظر گرفته شده است.

منهول و کاربردهای خاص آن :

برای لوله های فاضلاب انواع منهول و سازه های ویژه برای بازرسی، تنظیم و مونتاژ مورد نیاز است. بنابراین در برنامه تحویل لوله های پروفیل منهول و سازه های ویژه با عملکردهای مختلف پلی اتیلن و پلی پروپیلن داریم. با استفاده از این مواد، جوشکاری یکپارچه سیستم فاضلاب - از ابتدا تا انتها امکان پذیر است. خواص مواد مختلف مانند واکنش اتحاد بازیابی برای سیستم کامل در نظر گرفته خواهد شد.

منهول های PKSمعمولاً از یک کف پلی اتیلن یا پلی پروپیلن تشکیل شده و با عناصر بتنی پیش ساخته تکمیل می شوند. در این حالت، حلقه‌های منهول بتنی زیر آب، بار ترافیکی را مستقیماً به دیواره منهول منتقل می‌کنند. کفی که با فاضلاب یا آب های زیرزمینی تماس پیدا می کند از پلی اتیلن یا پلی پروپیلن غیر خورنده ساخته شده است. بسته به بار، منهول می تواند به طور کامل ازPE 80،PE 100یاPPRساخته شود. منهول ها مجهز به آهن های پلکانی خواهند بود. منهول هایPKSخود دارای یک سوکت الکتروفیوژن و انتهای دهانه برای اتصال مستقیم به لوله هایPKSهستند. منهول با توجه به نیاز مربوطه طراحی شده است. منهول هایPKSبا سطح داخلی شفاف مناسب برای بازرسی، وزن کم و زبری بسیار کم متمایز می شوند. در مورد منهول های با بار ترافیکی سنگین، منهول باید توسط یک دال بتن مسلح برای توزیع بار ترافیکی بر روی آن قرار گیرد. این صفحه بار ترافیکی را به زیر زمین حمل می کند، به طوری که هیچ بار محوری نمی تواند روی منهول تأثیر بگذارد.

منهولDN 300تاDN 800برای لوله های فاضلاب استفاده می شود. در اینجا شما سطح مقطع کامل لوله فاضلاب در منهول ورودی را دارید. منهول ورودی به شرح زیر است:

 DN 1000برای لوله هایPKS DN 300تاDN 500،

 DN 1200برای لوله هایPKS DN 600

DN 1500برای لوله هایPKSتاDN 800.

 منهول یک کانال بازرسی است که دارای نردبان دسترسی است. از رطیق منهول می توانید بطور امن و سراشیبی به درون شبکه های آب و فاضلاب و برق و ... بروید. قسمت فوقانی دارای حلقه های بتنی منهول می باشد. به این ترتیب، سازگاری فردی با زمین بعدی امکان پذیر است. ارتفاع منهول به حداکثر سطح ایستابی بستگی دارد. به طور کلی مسیر عبور از منهولPKSبه حلقه های منهول بتنی باید بالاتر از سطح ایستابی باشد.

برای خطوط لوله فاضلاب بزرگتر ازDN 600از مانول مماسی استفاده می شود. در اینجا لوله فاضلاب خارج از خط مرکزی دریچه ورودی و زیر ته منهول است. بنابراین، منهول را می توان به صورت استاندارد درDN 1000طراحی کرد. برای بلند کردن بار باید یک صفحه پوشش بتنی در بالای منهول نصب شود. مسیر عبور به صفحه پوشش بتنی نیز باید بالاتر از حداکثر سطح ایستابی باشد.

مزایای منهول پلی اتیلن :

1-قطر منهول تاDN 3500در مواد مدرنPE 100.

2-سطح داخلی شفاف مناسب برای بازرسی درPE 100، تولید شده توسط اکستروژن همزمان

3-عمق منهول را می توان با توجه به نیاز مشتری تحویل داد.

4-کانال در تمامی خم ها و ابعاد ممکن:

- منهول ازDN 100تاDN 2400

- نمای ملموس ازDN 600تاDN 3500

5-افت فشار کم به دلیل مقاومت اصطکاکی کم.

6-آب بندی کامل دیواره منهولEPDM

7-مراحل ایمنی - یا نردبان بسته به الزامات گمرکی.

8-ساخت و ساز با کیفیت تست شده، مستحکم و جوش داده شده بر اساسDVS.

9-طراحی استاتیک با اثبات تضمین شده نیروی شناور.

10-اتصال به سیستم لوله فاضلابPKSبا جوش الکتروفیوژن آسان امکان پذیر است.

ساخت و سازهای ویژه: منهول های پمپاژ، منهول های ساختمانی و تخلیه با کنترل نشتی، منهول های زهکشی و نفوذی، مخازن ذخیره با منهول دریچه گاز، منهول های زمین گرمایی و توزیع کننده ها.

با سیستم فاضلاب پروفیل پلی اتیلن (PKS) می توان سازه های مختلفی ساخت. منهول با اتصال لوله تا 3.5 متر را می توان در کارگاه گروه صنعتی پایپ گستر ساخت. همچنین این امکان وجود دارد که قطعات لوله و منهول مجزا را داشته باشید که به صورت ساخت و ساز کامل قابل تحویل در کارگاه ما با ذخیره سازی تا 100 متر مکعب می باشد. اتصال هر لوله و ساخت و ساز به لطف یک سوکت الکتروفیوژن یکپارچه تا عمق 2.3 متری در محل انجام می شود. جوش اکستروژن برای ابعاد بزرگ استفاده می شود.

مزایای منهول پلی اتیلن در مقابل سنتی:

عمر طولانی

مقاوم در برابر خوردگی

مقاومت در برابر سایش برتر

غیر قابل نفوذ در برابر سولفید هیدروژن و قرار گرفتن در معرض اسید سولفوریک در فاضلاب شهری

سازه های ضد نشت

نیمکت های پیش ساخته برای نصب سریعتر

سبک برای نصب آسان تر و کاهش هزینه های پروژه

اقتصادی با زمان کوتاه

راهنمای طراحی لوله کاروگیت ویژه ساخت منهول در دسترس است

مناسب برای کاربردهای دفن عمیق

منهول های سفارشی ساخته شده در دسترس است

برنامه های کاربردی منهول پلی اتیلن شرکت پایپ گستر:

محل های دفن زباله

معدن

صنعتی

فاضلاب بهداشتی

هیدروالکتریک

شهرداری

زهکشی طوفان

اتاق های بازرسی

ایستگاه های پمپاژ


جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با منهول و دریچه منهول و منهول پلی اتیلن به وب سایت پایپ گستر مراجعه نمایید. 


تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد